1. Postanowienia Ogólne
Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji dotyczy usług świadczonych przez Firmę X-Games, z siedzibą w Lipowie Kurkowskim 20, 11-015 Olsztynek. Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższymi zasadami przed dokonaniem zakupu.
2. Zakres Usług
X-Games oferuje różnorodne usługi związane z organizacją wyjazdów 4×4, emocjonujących biegów, zawodów MTB oraz eventów. Każda z tych usług jest starannie przygotowywana i dostosowywana do potrzeb klientów, co sprawia, że są one unikalne i niepowtarzalne.
3. Zasady Zwrotów
Z uwagi na charakter świadczonych usług, informujemy, że zakupione usługi nie podlegają zwrotowi. Po dokonaniu rezerwacji i opłaceniu usługi, klient akceptuje warunki rezygnacji, które oznaczają, że wszelkie wpłaty są ostateczne.
4. Reklamacje
4.1. Podstawa ReklamacjiReklamacje mogą być składane wyłącznie w przypadku niewykonania usługi zgodnie z jej opisem lub w przypadku wystąpienia sytuacji, które uniemożliwiły jej realizację z winy organizatora.
4.2. Zgłaszanie ReklamacjiReklamacje należy zgłaszać na piśmie w terminie do 14 dni od daty planowanej realizacji usługi. Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko klienta,
- dane kontaktowe,
- opis sytuacji, która stała się podstawą reklamacji,
- dowód zakupu (np. potwierdzenie przelewu).
4.3. Rozpatrywanie ReklamacjiReklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty ich złożenia. Klient zostanie poinformowany o decyzji w formie pisemnej na podany adres e-mail.
5. Odpowiedzialność
X-Games nie ponosi odpowiedzialności za szkody osobowe lub materialne, które mogą wystąpić podczas korzystania z usług, o ile nie wynikają one z rażącego niedbalstwa ze strony organizatora. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz instrukcji przekazanych przez organizatorów podczas wydarzeń.
6. Postanowienia Końcowe
Niniejsza polityka zwrotów i reklamacji obowiązuje od dnia jej opublikowania na stronie internetowej X-Games. Zmiany w polityce będą ogłaszane na stronie, a klienci są zobowiązani do ich przestrzegania.
W przypadku pytań dotyczących polityki zwrotów i reklamacji, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta X-Games.
Dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do korzystania z naszych usług!
7. Czas i miejsce organizacji imprez dostępnych w sklepi internetowym X-Games.pl
Wszystkie imprezy w których nie podano daty organizacji, będą organizowane po zebraniu minimum 10 klientów, każdy klient dostanie 2 tygodnie wcześniej informacje o dacie i miejscu organizacji imprezy.
Imprezy z podaną datą będą organizowane według tej daty
8. Kontakt
W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących Regulaminu lub zwrotów, prosimy o kontakt pod adresem:
Firma X-Games
Lipowo Kurkowskie 2011-015 Olsztynek
E-mail: biuro@x-games.pl
Telefon: +48 694 612 632
NIP 739 356 42 22
Regon 280495846
Dziękujemy za zaufanie i korzystanie z usług firmy X-Games!